Klachten – BB GLOW Training | BB GLOW Producten | BB GLOW Behandelingen

Klachten

KLACHTMELDING WEBSHOP

Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over één van onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling ‘Klantenservice’ door te geven. Dit kunt u doen per e-mail.

info@bbglow.nl

Onze medewerkers van de afdeling ‘Klantenservice’ zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht zullen wij uw klacht binnen 24 uur na ontvangst te beantwoorden.

KLACHTMELDING ACADEMY

De klacht moet gemeld worden via e-mail aan de organiserende instantie van de cursus,

BB GLOW NEDERLAND

info@bbglow.nl

De klacht wordt ten alle tijden
vertrouwelijk behandelt en de organisatie garandeert een discrete behandeling ervan.

De organisatie geeft binnen 7 werkdagen een mondeling en/of schriftelijke bevestiging van de ontvangst van de klacht.

De organisatie BB GLOW NEDERLAND zal de klacht binnen 4 weken afhandelen en/of een schikking treffen met de klagende partij. Indien voor het onderzoek en/of het oplossen van de klacht meer tijd nodig is, zal desbetreffende partij dit binnen 7 dagen schriftelijk toelichten aan wederpartij. Tevens wordt daarbij de verwachte termijn aangegeven waarbij een oplossing verwacht wordt.

Mocht u niet tevreden zijn over de uitkomst of over de afwikkeling van de klacht doorBB GLOW NEDERLAND dan wordt een derde onafhankelijke partij ingeschakeld die partijen bindend adviseert over de afwikkeling van de klacht. U dient uw bezwaren via e-mail  te richten tot: , t.a.v LOVN  info@lovn.nl /klacht. Een advocaat gebonden aan genoemd kantoor doet uitspraak van na partijen te hebben gehoord. Eventuele consequenties worden door LOVN snel afgehandeld.

De klacht wordt geregistreerd en voor een duur van 2 jaar na datum van indienen bewaard.